COL.LABORADORS
Sentir-tB i Dermopharmacie

Presenciar, en temps tan difícils com els actuals, el desenvoluplament d'una idea emprenedora que esdevé una activitat empresarial real i exitosa ens produeix una gran admiració.

Quan parles amb en Carles Peiró perceps sempre la seva profunda estima per la professió i l'enorme il.lusió dipositada en el projecte Sentir-tB. La seva presència ja transmet bonhomia i un optimisme contagiós, aquest desig de sentir-se i fer sentir bé.

Creiem que com a servei a les empreses resulta molt adient, estant adaptat a l'accelerat ritme de vida i a les exigents agendes que fan de la gestió del temps una prioritat per a persones i organitzacions empresarials.

Les claus de l'èxit professional són diverses o sovint resulten sorprenents. Ara bé, no hi ha dubte que "Sentir-tB" és fonamental.

Joan Verdura
Sentir-tB i Casa Vives

Davant d´un projecte amb un missatge tant positiu i el nom del qual ho diu tot, Sentir-tB, és molt difícil que d´entrada no et cridi l´atenció. Pels moments en que estem visquen, ara és necessari que rebem tots els ínputs positius possibles al llarg de tot el dia. Idees, actituds i sensacions que ens anímin i ens ajudin a tirar endavant.

Aquest és un projecte que tracta d´intangibles, sentiments i sensacions, res més proper al que nosaltres els pastissers tractem a diari. Davant d´això, no em va semblar gens difícil engrescar-m´hi i voler formar-hi part. Crec que tot el que ens apropi a la gent i procuri pel seu estat emocional i físic és fenomenal. Estic segura que aquestes sensacions són les que millor retén el nostre cervell i de les que més profit se´n treu.

Desitgem el millor per a Sentir-tB i que el nostre petit grà de sorra, en forma de bombó, que us ofereix en Carles per incloure la sensació del gust, us porti a sentir-vos el millor possible.

Gràcies.

M. Victòria Vives
Sentir-tB i Audi

Benvolguts amics,
Com no podía ser d’una altra forma, la marca Audi s’enorgulleix d’haver-se convertit en proveïdor de Sentir-tB, posant al seu servei el nou Audi A1, un compacte gran en tots els sentits: un vehicle dinàmic i de qualitat, emotiu i individual, capaç de comprimir en una mica menys de quatre metres totes les virtuts de la marca: un disseny personal, una qualitat sense concessions i tecnologies revolucionàries d’eficiència.
La similitud i coincidència d’idees i valors que tenen ambdues entitats ha estat un dels principals motius que han facilitat l’acord.
La marca alemanya Audi, a través del seu concessionari oficial Motor Vic, resalta els seus valors fonamentals com l´ ESPORTIVITAT, ser AVANÇAT i la SOFISTICACIÓ.
Sentir-tB també te una connexió amb aquests valors, per davant de tot estimula a totes les persones a no ser sedentàries, a no quedar-se quietes, a no conformar-se: a estar VIUS.
"Vorsprung durch Technik" és el lema de la marca Audi (a l’avantguarda de la tècnica).
Sentir-tB ofereix "benestar per les empreses", un servei i un valor que totes les empreses haurien de menester pel seu capital humà.
Però no només estem parlant d’idees, Sentir-tB cuida tots els detalls: una presentació impecable, un servei de la máxima qualitat, un ambient que convida a la relaxació i una experiència que es palpa en cada sessió, obtenint beneficis des del primer minut.
En aquests anys difícils per a la indústria de l’automòbil, la marca Audi segueix obtenint resultats satisfactoris, incrementant la participació en el mercat, essent el 2011 un any rècord i tornant a ser líders en el segment "Premium".
Sentir-tB neix en aquest context, i amb el mateix objectiu de no aturar-se en un món en canvi constant: avançar-se i estar per davant, oferint serveis diferents i, sobretot, idees i sensacions innovadores.
Des d’aquestes línees volem desitjar molta sort, il•lusió i optimisme a l’equip de Sentir-tB, en aquest projecte que ha vist la llum, amb les mans i de les mans dels millors.

Salut i Benestar per davant de tot!

Xavier Marteles i Fuentes
Director Comercial Motor Vic
Concessionari Oficial Audi